Monday 7 January 2013

Without You

Holaaaaaaaa..lalallalalla..haha

Malam nih nak post lagu Tanpamu memandangkan semalam juara lagu kan..Big Clap and Congrates to Aizat yang menggantikan Yuna untuk bawa lagu Terukir di Bintang. Dia mampu nyanyi lagu tersebut dengan baik even dua hari jep mase yang dia ada untuk practise segala bagai. And da most important things is he can sing daa song with his own style..Syabas bro..u can make it..And for Yuna u have choose right person to sing ur song for AJL 27 kali nih.

Tapi dalam entry kali nih aku bukan nak cter sal lagu Terukir di Bintang..hhhohoho..but lagu Tanpamu from Amir Jahari. Best pulak aku dengar semalam..haha..Lagu ni jugak merupakan lagu untuk filem BFF. And aku tujukan lagu nih untuk MYBFF dekat UKM and MYBFF sejak dr bangku sekolah lagi. Kepada kalian semua dis song for you..Dengor aku nyanyi..tanpaaaa mu ku kan terlewat~~tanpamu ku kan jatuh (teringat lak kejadian menyengat dekat FPEND semalam) ~~ hehe.

Amir Jahari - Tanpamu

Selamat Pagi semua
Dengarkanlah nada
Suara dan irama
Yang menyakitkan telinga

Embun pagi yang lembut
menyentuh pipi yang gebu

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih (nih ble tyme bile x cukup korum)
Kerana kau lah penyelamat (haha penyelamat tyme cover and backup each other)
Dan akan sentiasa di hati

Saat 7 pagi (tyme bangun nak g kelassssss..huhu)
Akan ku tersedar
Mungkin kerana kau
Aku dapat merasa

Embun pagi yang lembut
Menyentuh pipi yang gebu
Awan pun turut terikut
Hingga pagiku sambut

Ulang tanpamu 3x (malas nak tulis benda yang sama..huhu)

Tanpamu
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tamat.~~

Ayat last yang paling penting DAN AKAN SENTIASA DI HATI..sebab kami dah nak habis study..so dah x dapat nk spent mase..nak nakal same2 ..nk giles same2.. bila kami dah habis belajar nanti masing-masing dengan life masing2..ade yang nak kawen..masing2 ade masa depan yang nak dikejar semua demi orang yang kami sayang and diri kami sendiri..

P/S untuk mybff semoga kita semua berjaya dalam hidup masing2 dan akan gapai segala matlamat hidup kita sejak dari sekolah rendah sampai la sekarang. 




No comments:

Post a Comment