Thursday 17 January 2013

BILA STRESS .. APA YANG KORANG BUAT

Hik3. nak tau apa yang aku buat bila stress...aku make up-make up dalam bilik sorang2.. aku try gaya tudung yang macam style-style sekarang..aku begaye dalam bilik jela.nak pakai kat luar maleh..rase cam over pulok..tapi orang lain pakai ok jep aku tengok..haha..My bff olwez said asi begaye dalm bilik je..haha sebbnya aku suka ambik gambar pastu aku bagi dieorang tengok & komen.

First, ni gaya tudung retis2 
Ni time lepas balik dari wedding akak housemate my fren. Masa g gaya tudung lain..balik je aku buat gini.

Lilitan Mengelilingi Dunia 
Yang ni pulak tak tau la gaya apa..pakai lilit atas kepala bagai..kat luar memang aku tak buat la cm ni..hahhaa..pelik bebenor aku tengoknye.

nak tempah jurumekap..call saye..haha
Ni aktiviti stress yang ketiga .makeup time..Apa la hang buat ni cik Asi oit..pembaziran alat makeup hang ja..hang tau dak?

Banyak lagi benda yang aku buat bila stress, makan dengan banyak nye..oder dominos puas2..seminggu 2 kali..perot tong ke ape tak tau la..Pastu aku main game sampai tak hinggat dunia...Tido usah dikata la..Luah dengan kawan-kawan..Membaca al-quran..pengubat jiwa yang sebenar2nya..seriusly sangat tenang bila baca al-quran atau dengor zikir yang Hafiz Hamidun rekod tuh..aku download je..hik3..Sesungguhnye aku pun manusia macam korang jugak..kadang-kadang buat benda2 tak berfaedah untuk hilangkan stress mcm main game..make up sume tuh..huhu..Ni cara aku hilangkan stress y indoor punye..outdor aku x cter g..=)

No comments:

Post a Comment