Thursday 17 January 2013

TEMAN-TEMAN SEPERJUANGAN DI UKM

Salam semua..

Terdetik rasa hati ni nak tulis blog waktu sekarang..Sabtu ni hari last aku dekat UKM and kawan-kawan baik ku sorang demi sorang akan pulang ke kampung halaman masing-masing. Selama 4 tahun nih, aku ada 4 orang kawan rapat yang sekepala gila-gila cuma kadang-kadang ada benda-benda yang kami tak sama pendapat. Kepada Hazatul Azleen Yaakob, Nurul Kaizura Binti Zainuabidin, Nurfarahain Binti Abdul Rahim semoga kita berjaya menjadi cikgu Pendidikan Khas yang cemerlang suatu masa nanti. InsyaAllah. We can do it. Walaupun lepas ni, kita dah tak jumpa macam dulu, aku harap korang tak lupakan aku..Semua suka duka kita, macam-macam pengalaman kita dekat sini and macam-macam benda yang kita buat seriusly aku akan ingat sampai bila-bila. Korang semua memang kawan yang baik, juga sahabat n teman aku.. Susah senang sama-sama. masa dekat UKM nih. Dekat UKM nih korang la yang jaga aku sebab kita jauh dari mak ayah kita.. Korang memang kawan yang terbaik. Setiap pertemuan tu pasti ada perpisahan, tapi jangan la lepas habis belajar nih hubungan kita tros lost macam tu je..Aku tak mau la jadi macam tu..Senang-senang nanti korang mai la umah aku lagi weiyh..


dis is Jue

Dis is Leen
Dis is Farah
Kami berbeza tapi kami punyai persamaan. Gonna mis all of  u. Pertemuan di Fakulti Pendidikan menjadikan  kita rapat.Dieorang tida orang nih sangat sempoi..banyak cakap..haha..riuh tak kira mana tempat..mudah mesra dengan orang..tapi batas-batas pergaulan dijaga..Luv all of u.


Batu Night Spectacular, Indonesia


Dan tak lupa jugak kepada semua dak2 Special Education yang lain Kak Ita, Dayah, Nernny, Chai, Pae, Jannah, Mus, Mai, Sarah, Lin Rani, Mira, Kak Nora, Ayu, Mimi, Peja, Ki, Nuar, Lia, Ina, Hani, Ain buktikan pada our lectrer dat we can make changes dalam bidang Pendidikan Khas ni. Chaiyok2 semua.
tiga orang jejaka dalam kelas kami =)
We r the greatest.. Honestly sy sayang semua.

Saya tahu mungkin ada dalam kalian semua terasa hati dengan saya. Saya mintak maaf sangat2..Tak bertegur sapa tak bermakna saya tidak menyukai anda..sejujurnya tak ada perasaan yang macam tu dalam hati saya..Maafkan diri ini andai pernah mengguris hati kalian semua tak kira la melalui tingkah laku mahupun percakapan saya. =(

No comments:

Post a Comment