Wednesday 16 January 2013

Thank You Abg Askar =)

yuhuuuuuuuuuu..

fuhh setel sudah kemas barang and hantar barang-barang..Lagi dua hari last day aku dekat UKM nih..untuk semester 1 sesi 2012/2013 sebab nanti semester 2, aku dah mula praktikal..Dah tak duduk dekat dalam UKM ni lagi..Kepada En. Syafiq Sulaiman..tq eh dah tolong saya angkat barang yang berat-berat tuh..Balik nanti mintak tolong  kawan urutkan tangan tu..

Aku nak cerita kejadian sebelum penghantaran barang dilakukan..spoil sungguh kunci tertinggal dalam bilik...dush3 haiyaaaa macam mana buleh tertinggal nih..Syok sangat angkat barang sampai kunci tertinggal..nasib baik aku ada kepakaran membuka pintu bilik..jeng3..jangan tak caya ok..cara dia tak boleh bagitau.nanti ramai yang follow..aiceh perasan lak kan..berpeluh-peluh aku try buka pintu da..ada la dekat 20 minit jugak la dok perosah (bahasa orang kedah) pintu tu..Nasib baik berjaya..yahooooooooooo..jerit satu aras boleh dengar..sebab nya aku nak besiap-siap g hantar barang.. Dengan telefon pon dalam bilik..risau syafiq tepon aku tak angkat-angkat.. Nasib baik bejaye pastu dia kol..haha.macam tau-tau lak kan. ^-^

congrate2 sebab dh tolong cik asi kite yer =)

No comments:

Post a Comment