Saturday 18 May 2013

Sambutan Hari Guru (16 Mei2013)

1 ASPIRASI 1 AGENDA tema hari guru bagi tahun 2013..

Kepada cikgu-cikgu yang telah mnegajar saya dari kecil sampai lah ke saat ini..terima kasih cikgu..mak ayah,kakak,abag datuk , nenek semua merupakan cikgu-cikgu bagi saya. Kerana sebelum melangkah ke alam persekolahan mereka inilah yang menjadi cikgu kepada saya walaupun secara tak langsung.

Dan insyaAllah suatu hari nanti tiba giliran aku pula untuk menjadi pendidik.Nak cerita tentang sambutan hari guru yang disambut dekat SMPK (CACAT PENGLIHATAN)SETAPAK, iaitu tempat aku sedang menjalani praktikal sekarang.

Kami telah bersiaran secara langsung dalam MHI ..yahooooooooooo..masuk tv3..hik3.mereka telah bersiaran langsung dr jam 7 hingga 9 pagi..Tapi aku x nk cter y MHI nih..aku nak citer yang sukaneka yang telah dijalankan.Cikgu2 sini sangat sempo dan sporting semua enjoy dengan aktiviti yang dijalankan.
COntoh pertandingan yeah dpat bj br..cikgu2 laki dikehendaki memakai pakaian yang dipilih secara rawak dalam beg yang disediakan.Mereka wajib pakai kalo x kumpulan mereka akan kalah..hahaha,,.nasib le cikgu2 oit..gambar xleh nk upload dekat sini..nanti disalahgunakan pulak..huhu..

then ade lagi permainan kunci nama..aku join yang nih..hahah..dapat nobor 3..permaianan pancing belon..kaki tempang le..mcm2 lagi..



pancing jgn x pancing cikgu =)

No comments:

Post a Comment