Tuesday 15 January 2013

Program Belajar Sambil Bekerja UKM


Korang pernah dengar tak program nih. Aku baru tau nih my Lecturer yang tanya sal program nih..aku ape la gunakan perkhidmatan pak cik google le..so aku leh dapat jwpn n tros bgtw lectrr aku..and yes..pak cik ntak pernah kecewakan aku..hahhaa.. Sebenarnya dekat oversea pon dah ade program yang macam nih (t aku cari bahan lebih sikit sebab sekarang ada keja nak setelkn)

Bila bace iklan nih..perh jeles pulak ngan dak2 tahun 1Sesi 2012/2013 sebab dieorang leh cari duet lebih dengan bekerja dekat fakulti/Institut/ Pusat yang ditempatkan yang penting under UKM. best kot...Kepada adik-adik tahun 1 better korang grab dis peluang..sebabnye korang akan kenal ngan orang ramai..korang punyer kemahiran insaniah tu pon akan bertambah baik..

Tapi janganla bila dah kerja pelajaran diabaikan pulak..sebabnya, dah seronok pegang duet.



Program Belajar Sambil Bekerja kepada Pelajar Tahun 1 Sesi 2012/2013

Program ini memberi peluang kepada pelajar UKM melalui pengalaman bekerja di UKM di sepanjang tempoh pengajian. Pelajar akan diberi gaji mengikut jam bekerja di Fakulti /Institut /Pusat yang ditempatkan.

Program ini juga memberi peluang kepada pelajar menyertai program pembangunan kapasiti dalam keterlibatan industri dan masyarakat HEJIM.

Borang permohonan perlu dikemukakan sebelum 21 Januari 2013 melalui Ketua HEJIM di Fakulti .
                          
Tarikh Acara               :          07/01/2013 -21/01/2013
Masa Acara                :          08:00 Pagi
Tempat                       :          tiada
Penganjur                   :          Pejabat Hubungan Industri- HEJIM

Download borang dan segala pertanyaan di :
http://portalewarga.ukm.my/Pages/Portalewarga.aspx 
ni aku copy jep dekat portal aspirasi UKM..

No comments:

Post a Comment